ute kväll men skvaller morsa

2009-09-26 @ 22:47:51
heej blogg :) igår så sov min älskade camilla här :) vi va ute på kvällen drack lite o hade skoj :) vi ringe till massa folk oxå, vissa va bara allmänt tråk men vissa va trevliga och claudia har as gullig röst! haah ja jag vet as konstig komentar men de e sant :)

men iaf vi satt på några stenar som ligger ungefär vid våran skola när en mamma från en i våran klass går förbi med deras hund och vi tänkte inte så mycket på det. men sen senare så ringer millas mamma och säger att hon ring och sagt att vi va konstiga och vi bah nej men vi e bara as trötta då blir vi flumm och hon trodde på oss sen så smsar min mamma och säger att de e dags att börja röra sig hemmåt och frågar fall allt är bra, och då inser jag att hon ring min mamma oxå. så vi rör oss hem och mamma börjar fråga lite grejer men vi lyckas slinka oss undan och ingen fick reda på nått :)

men aso seriöst hatar såna saker som hon.. liksom hon har inget med vårat liv att göra? :S hon va ju inte ute o föräldravandra precis så låt oss vara liksom! kan ju inte direkt påstå att hon står mej högt på listan.

de hände massa annat skoj den kvällen oxå, en tant fick oxå damp på mej , hon bah "en sak jag jag berätta för dej kalla mej aldrig kärring igen" och jag bah  men shiiit låt oss va typ och så börjar hon babbla om nått skit om min pojkvän som inte ens ekisterar att han e livsfarlig för trafiken o skit så som han kör på sin moppe.. fick seriöst damp på kärringjäävel!!


Kommentarer

Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Testa lite plommonlila nu i höst =) det är asfint på gröna ögon! =D

2009-09-27 @ 16:33:33
URL: http://micromiss.se

Postat av: claudia

HAHAHA ofta ?! :D <33

2009-09-27 @ 17:07:07
URL: http://claudiacortez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback