what about 2009?

2009-12-30 @ 14:38:57

orkar inte hitta på något just nu, så tänkte eftersom jag skrev nyårlöften kan jag passa på och vissa vad som hänt under 2009 :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? yes, mycket tror jag :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej, kommer inte ens ihåg mina gammla nyårlöften (a)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej, tack gode gud.
4. Dog någon som stod dig nära? nej :D 
5. Vilka länder besökte du? sverige?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? de finns mycket...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? hm.. antagligen 29 juni haha. datum är inte min grej. 
8. Vad var din största framgång 2009? skulle gissa på ingen. 
9. Största misstaget? jag har gjort många misstag. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja de har jag nog. 
11. Bästa köpet? ..?
12. Vad spenderade du mest pengar på? skulle gissa på kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja de skulle jag tro
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? rewind, vet faktist inte annars.. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag skulle gissa på båda.. eller ingen. 
16. Vad önskar du att du gjort mer? tänkt, jag gör innan jag tänker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ärlighet skulle jag tro.
18. Hur tillbringar du julen? släkt.
19. Blev du kär i år? inte på riktigt tror jag..  
20. Favoritprogram på TV? Grey's  och desperate
21. Bästa boken du läste i år? twilight böckerna skulle jag tro.
22. Största musikaliska upptäckten? äsch jag vet inte 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ens ihåg vad jag önska mej och fick
25. Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? va på prao, sedan åt B&J och drack red bull med milla, hehe
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? de finns mycket, tex om killar inte va idioter :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ingen aning.
29. Vad fick dig att må bra? mycket...
30. Vilken kändis var du mest sugen på? eh...
31. Vem saknade du? saknade nog ingen..
32. De bästa nya människorna du träffade? eh.. claudia är en trevligt person :) jag tror iaf jag träffa henne 2009, aso började snacka med henne.. hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback