sommarlov

2010-06-08 @ 15:38:10
heej kära människor! nu är de sommarlov för min del, riktigt skönt men otroligt tråkigt att våran klass splittras tycker jag! vi är ju som en liten söt familj på 30 pers! jaja.. om några månader, många veckor börjar man om på nytt och ska möta nya goa människor ska också bli kul!


om mina sommarplaner är jag egentligen ingen som vill planera allt i förväg, tar hellre saker som dom händer menmen, vissa saker måste man planera så ska berätta om dom:

ikväll - då ska vi i klassen ses igen hos conny, en i klassen, grilla lite och ja.. tar farväl för en alldra sista gång då klassen är samlad

resten av veckan -  ska bara ta de lungt och njuta av att vara ledig och umgås med mina sööta vänner :) måste också ringa min chef.

vecka 24 mitt jobb börjar! ska jobba på dagis så de ska bli slappt och skönt, ett extra plus i kanten till att jobbet bara ligger 5 minuter gångväg.

vecka 25
- fortstätta jobba, sen är de väl midsommar? så då är de bara jobb 3 dagar sen är man ledig igen skööönt!

vecka 26 - jobba sista veckan!


vecka 27 -  nu bäär de av till öland med min bebis milla! woho vi stannar där hela veckan, mycket mysigt!

sen efter de är jag hemma 2 veckor vilar mig och umgås ännu mer med mina söööta vänner!

vecka 30 -  åker till gotland med familjen i 5 dagar

de är de som är planerat sen är de ju de vanliga man gör baadar, soolar, grillar och ja ni vet.. sommargrejer :)

långt inlägg med det idag så ska avsluta med att säga Puss på er tills nästa gång vi hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback