snart nyår då

2009-12-29 @ 21:23:50
heejsan, kom nyss hem, va ute o traska runt lite kännde att jag behövde andas lite även fast de e sjuukt kallt ute.

 va i stan idag, blev lite saker iaf från rean, plus lite saker som inte va på rea då. hade presentkort på monki så måste ja köpa nått där även fast jag kanske inte gör de så ofta men hittade två tröjor som va helt okej, sen i vår kanske de kommer mer :)

fortfarande inga planer för nyår men trevligt ska de nog bli, bara jag slipper sitta hemma med famlijen och alla gäster hela kvällen blir jag glad

slänger in lite bilder på de jag köpte, förutom bh:n , de e en röd typ spets på rea så den fick de bli, passar ju mina troser från gina också^^ hiih. köpte också svarta tunna strumpbyxor till nyår så man ser lite mer kläd ut, annars kommer väll morsans gnäll "ska du verkligen gå så där?", " är de inte kallt?" , " ska du inte sätta på dej byxor?" ja... typiska mamma repliker.

tröjorna från monki, den vita e randig men vita ränder om vita ränder som man ser igenom, om den svarta e vanlig svart linne med typ "knappar" eller vad man ska säga, typ såna som finns bak på bh:ar


ungefär så kommer jag se ut på nyår, fast med axelband o sminkad o ja.. ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback