sextonde december tvåtusennio

2009-12-16 @ 20:43:51
jahapp.. då e de snart julafton då! ajaj jag som inte köpt en ända julklapp! de e inte min starka sida kommer aldrig på någonting att köpa. aja. dom överlever nog.

som jag sagt typ tusen gånger nu så har vi ju sex-vecka i
Måndags så arbetate vi mest med ideal i grupper, tror de va de vi gjorde ..?aa.

tisdags så fick man göra klart arbetet sen redovisa, efter lunch kollade vi på film "the holiday" haha kulkul den gick ju liksom på tv i söndags men aa den e bra (:

onsdags , idag alltså så va vi uppdela i hälften på klassen, först så lyssnade ena gruppen ( jag då )  på nått som jag tappat namnet på... N någonting om jag inte minns fel. sen efter med en annan lärare kollade vi på små filmer, ganska roliga då och då.

imorgon ska nån person från ungdomsmottagningen komma och prata med oss och sen efter lunch slutar vi! :D men aa.. för dagen då, på fredag så ska vi samlas i skolan vå fåra terminsbetyg och sen gå till kyrkan och ha avslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback