sista dagen på 2009

2009-12-31 @ 13:46:29
Jaha.. då va slutet på 2009 här, har gått otroligt snabbt känns som de inte va alls länge sen milla och jag firade min 15 års dag men om drygt 3 månader är man redan 16!

Ska nog göra mej i ordning snart och snacka med milla och se om vi kommit fram till något, vet inte ens vart jag kommer befinna mej vid 12-slaget när man ska Pussa någon.. någon måste jag ju pussa! nog med de, de kommer nog bli ett toppen nyår, de spenderas ju med milla. En ny start tillsammans.

bjuder på lite bilder under de som hänt 2009 :

the voice.                                                                 när vi firade millas 15års dag lite


en av alla bio kvällar                                                   NRJ


Natt bad                                                                    min älskl. konfimera sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback