friends, lovers or nothing

2009-12-30 @ 18:28:27
käkade nyss middag, vet inte vad som händer ikväll.. vill hitta på nått men e seg och vet inte vad.. blir väll kanske en låååång skön dusch så man är fräsch inför imorgon, vill inte ens tänka på imorgon tar de som de kommer.

kan väll inte påstå att de här jullovet har vart de bästa, allt typ försändras och jag hänger inte med i svängarna.. vill inte att de ska förändras, bara till nått bättre.

guud så skönt att man snart börjar gymnasiet så man kan starta om på ny kula, spelar ingen roll vad jag gör här längre alla har ändå redan sina fördomar om mej. gud vad trött jag blir. 2010 blir väll förhoppningsvis en liten ny start, i alla fall för mig vi kan väll hoppas att de blir de för andra också så man kan glömma och bara gå vidare.


tror bilden kommer från 7:an/8:an eller nått på sommarn när vi va ute under typ bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback