heej!

2009-12-27 @ 21:23:26
har inte orkar skriva så mycket nu när det är jul, orkar inte berätta om den heller. den va mysig och kul iaf.

sitter och kollar på "the ugly truth" nu, kul film :P smsar lite med folk. orkar inte berätta mer.

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
undra bara varför du messa mej nu :P

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
okej:)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
japp

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
nää<3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
jag menade att du inte skulle vara otrogen :)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
men jag känner dig inte så bra :(

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
haha, planerat och bra :)

8. Vad vill du höra mest av allt?
då får jag pussa dig ju :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
ehh.

10. Din romantiska replik?
haha xD du har ingen på g nu? ;)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
gör de, han förtjänar det

hah min inkorg är inte den roligaste, mina kompisar e så tråkiga (a) haha nej då, hade lite tur bara, annars hade de kanske hade blivit lite pervers eller nått ;O och jag fuska inte! förutom en gång.. men smset va så långt så tog de under ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback