hos milla

2009-12-19 @ 15:21:45
hejhej :) igår blev de lov då, naajsnajjs! vi slutade runt halv elva eller något sånt om jag inte mins fel, då trog jag och milla till bålsta och virra runt lite där, sedan träffade vi Qalle. efter bara några minuter kom också mitt ex som jag inte träffat på snart 2 år och 2 andra av deras kompisar. haha ja de va ju.. lite speciellt.

kvällen va vi ute, k eller aa ute men stoffe och han kompis, jonathan eller nått sånt. senare gick vi hem till stoffe och kollade på film, bad guys, tror jag. men vi hade inte kolla så länge för milla och jag skulle hem. till milla eftersom jag sovit här över natten :) vi kollade på UPP när vi kom hem.mysig kväll. inte mycket mer har hänt, vi har bara latat oss idag, får se vad som händer till kvällen inga planer än så länge. adiiios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback