usch!

2009-09-08 @ 19:29:26
tjeenis :) idag så vaknade jag av att jag hade sjuukt ont i huvet och illa mående så de fick bli hemma för mej idag både skönt o tråkigt, liksom skönt o va hemma o ta de lungt men de blir tråkigt i längden för man inte kan göra nått :P o de e jobbigt att missa massa i skolan spec nu när vi bara har 2 veckor på oss att lära oss saker till prov, blää!

men iaf jag har soovit massa o kollat på film idag, filmen hette typ ella of frell eller nått sånt? haha. har plockat undan lite på mitt rum oxå eftersom de såg ut som de gjorde.. :P
får se om de blir någon skola imorn vet inte än.

snart e de idol igen! :) börjar om typ en halvtimme eller nått, o sen kommer min mamma hem med vanlijglass pinnar till mej (a) nått jag tycker e gott e att doppa glasspinnen i cola (a) haha aso de e gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback