hiss och diss!

2009-09-19 @ 17:06:53

heej :P sitter o lyssnar på musik just nu måste städa mitt rum sen oxå.. usch o fy!  har börjat plocka undan lite kläder redan.. låg kläder ööver allt o massa annat skit ;P slänger in en liten hiss och diss lista har inte mkt annat för mej :)
                                               
mysiga koftor , så skönt när de e lite kylig ute o ha en mysig kofta på sej :) o snyggt till leggins o långt linne :)

bästis , älskar min bästis och kommer alltid att göra! :) så skönt o ha en bästis man verkligen kan lita på ist för massaaa kompisar som inte står en lika nära, en bästis finns alltid för en. 

lösnaglar ,  om man inte har långa fina naglar som jag (a) så tycker jag de e sjukt fint med lösnaglar , iaf fixade naglar :)
                                                   
vädret , så kallt ibland men ibland kanska varmt.. usch på de. vad ska man ha liksom? nä jag vill ha det varmt eller kallt inget där imellan bara jobbigt.

spiindlar , aso dom finns överallt! hatar dom verkligen så sjukt äckliga, bort med dom speciellt dom inomhus.



Kommentarer

Postat av: claudia

eller hur?! hatar verkligen spindlar! :S

<3

2009-09-23 @ 21:16:21
URL: http://claudiacortez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback