friday !

2009-09-04 @ 17:13:33
heejsan :) har inte haft ork för att skriva nått... har vart helt slut efter skolan^^ vi har börjat flytta in i våran skola så har bärt saker hela dagarna ^^ haha, på måndag börjar iaf skolan som vanligt igen :P

idag så började vi kl 10.. gjorde inte så mkt o sen vid 12 hade vi skoljogg.. jobbigt va de :P haha fått sämst kondition under sommarlovet (a) kom hem åt lite och fixa mej sen följde jag med till min pappas faster som fyllde år, va inte där så länge men fick träffa 2 av mina kusiner, alexander o casandra :P skoj, fick träffa min trevligt faster oxå :) höhö.

dagens outfit plus o min frisyr :P



-klicka för större bild-
milla! :)<3  haha.. jag på äventyrsbana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback