slut på första praoen

2009-10-16 @ 17:25:21
tjenis :) sorry för kass update men har inte haft nån ork, man blir trött av att leka med 4,5-åringar hela dagarna.

jag har iaf haft ganska kul :) barnen e gulliga o snälla. orkar inte berätta allt som hänt, de händer så mkt om dagarna på ett dagis :) lite tråkigt att säga hejdå till dom små barnen men trött e jag. skönt med helg så man kan vila upp sig lite :)

planerna för helgen e inte klar än :P måste iaf åka och kolla vart min andra prao ligger så jag hittar dit på måndag ska bli skoj :) annars vet jag inte vad som händer.

idag, fredag gud så skönt! funderar faktist på att va hemma ikväll.. tror jag iaf^^ e gaaalet trött och så e de bara jag o mama hemma^^ så kanske ligger hemma i soffan o kollar idol, ska bli skönt :)
bleker också kanske mitt hår ikväll också :)

bjuder på en vääldigt gammal bild på mej o milla också när vi e på tomtits med skolan :) ungefär ett år sedan.
(de e glasögona som gör att ögona ser roliga ut)


Kommentarer

Postat av: Camilla

*Hahah aso jossan, dina ögon! xD har aldrig märkt det innan xD

2009-10-16 @ 17:46:16
URL: http://liillamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback