myys :)

2009-10-17 @ 16:16:35
hejsan, igår blev de som jag sa va hemma o kolla idol va liksom gaalet trött (a) men man kan behöva vila upp sig ibland^^

idag så åkte jag o mama till odenplan för att kolla så jag hittar till min prao på måndag, inte så svårt o hitta faktist, gäller bara o veta vart man ska in men de vet jag nu :) har maaassa fik på min väg dit oxå, tiihi (a) så jag o mama hoppade in på expresso hous som ligger preecis vid min prao o fika lite, mumsigt va de. måste åka ungefär kl. 7 varje morgon .. uusch!

kom hem för inte länge sen.. ska kanske bleka håret snart :) sen ikväll ska jag träffa Mr J annars så träffar jag söta milla :D<3 eller kanske båda who knows, not me i alla fall . 

lite pinsamm bild från spex.. men de bjuder jag väll på då :) se o njuut

Kommentarer

Postat av: claudia

haha c00lingar :D <33

2009-10-21 @ 17:23:01
URL: http://claudiacortez.blogg.se/

Postat av: charlie

hahaha :D

2009-10-26 @ 23:20:05
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback