sooleen :)

2009-06-21 @ 20:50:28
heej blogg :)
 aso fyfaan va soft solen e häär :) den har dock vart här förut i sommar men nu ska de juhh va sol heela veckan, hoppas de blir så oxå shit va soft aso :D
igår så skulle jag o milla hem teh trulle o kolla film men så blev de inte :/ han skulle bort så jag o milla tänkte kolla bio ist men så missa vi bussen xP och om vi hade tagit nästa hde vi ändå kommit försent så vi sket i det, vi hyrde lite filmer och käka pizza ist de va as kul :) vi kollade på "i taket lysser stjärnora" riktigt bra film aso o vissa killar i filmen e juhh söta (a) sen så kollade vi på "eden lake" inte precis världens trevligaste film men helt okej^^ sen så hade vi hyrt en film till oxå men den han vi inte kolla på tyvärr :(
idah har jag inte gjort så mkt förutom att sola i det härliga väädret (a) pratade nyss med patrik i tele oxå :) älskar han (a) men han kompis va tyyp full så han försökte ta hand om honom oxå samtidigt, min bästis e så gullig tar han om andra :D<3 Puss på dej <3
Pussochkram
patrik (haha kanske inte världens bästa bild men älskar han :) )
jag och milla  på bussen ^^ ( från nångång precis innan sommarlovet )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback