lördag

2009-06-20 @ 13:24:24
hejsan blogg :)
igår va de juhh midsommar och då hade vi lite gäster här.. de va faktist helt okej kunde vart värre liksom. men sen så åt vi middag och sen efter middagen  hade vi 5kamp de va faktist väldigt kul :) jag och min kusin vann (a) och jag lovar dej ingen kunde missa vilka de va som vann^^ haha :) sen på natten vid tyyp halv 2 2 när jag skulle gå o lägga mej i sängen efter kollat på en film ringde williams kusin mej (?) varför vet jag inte men han slutade inte ringa om jag bah la på så jag svara och jag va liksom sjukt trött^^ haha.
idag ska jag inte göra mkt tror jag (?) ska kanske hem till trulle ikväll med milla o se på film, vi får se hur de blir :)
 tyvärr blir de ingen bild på min tårta :( glömde totalt bort att ta kort o nu kan jag väll inte precis påstå att den finns kvar. men men^^
Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback