2 dygn^^

2009-06-17 @ 21:07:13
förlåt för dålig upptatering men jag får massa annat att göra o glömmer bort^^
 i måndags så började jag med att ta det lungt^^ sen vid ungefär 3 tiden så träffade jag milla som jag inte hade träffat sen onsdagen (?) vi ahde de lika kul som alltid och sen så såg vi på fiilmen "house of wax" måste bah säga att den filmen e så sjukt jävla äcklig! :O men iaf på tisdags morgonen när vi vakna så fixa jag mej i ordning sen stack vi hem teh milla så hon kunde byta om och så sen stack vi teh grönan :D fyfaan va kul det var o insane e juhh faan as läskig skrek  så sjukt jävla mkt ^^ men sen så på kvällen sov jag hos henne :P och nu idag på morgonen när jag vakna vid 12 så åt vi frukost sen gick vi ut och då märkte jag att jag hade sjukt ont i nacken från igår dagen ^^ haha men iaf nu sitter jag här o e sjuuukt trött skulle hämta lite grejer jag har hos milla oxå men de blev inte så va för trött^^ så ja har vart med henne i 2 dygn utan att lämna varandra nångång^^ haha, och om ni har tur kmr det lite bilder senare :)
Pussochkram josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback