ute med milla :)

2009-07-10 @ 23:01:51
heej bloggen det blir ett litet inlägg för idag iallafall :D<3 vädret blev juuhh faktist ganska najjs på eftermiddagen inget regn liksom wohoo!! :D<3 har juhh vart och moster och spelat gh lekte lite med min kusin some 3 oxå, skoj skoj :D<3
nu på kvällen har jag vart ute med milla älskling :) as kul. vi gick runt lite drack burn och hade skoj :)<3
spillde på min tröja IGEN! aso jag spiller alltid på den här tröjan, får bah ha den en dag sen måste den tvättas haha, ren e den iaf då förutom där jag spiller^^

imorn får vi se om jag och milla ska tälta med william och robin bror på om dom kan och om jag måste följa med teh morfar, för att om jag måste följa med så måste vi va i nacka kl 12 och det tar juhh ett tag att åka dit från ekerö :P så hoppas jag slipper vill tälta med dom söta nötarna :)<3

på tisdag drar jag till göteborg och e där tills fredag, får se om det blir nått bloggande då bror på om jag får låna nån data :)<3 hoppas hoppas så ni liksom får veta vad jag har för mej där och att jag lever :)<3
nu ska jag hitta på nått annat iallafall mår illa och e meeega trött :P<3 PussOkram<3

dagens outfit, hade det på nått annat inlägg här oxå, haha och de är den tröjan jag altid spiller på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback