sov hos milla

2009-07-28 @ 11:00:03
shuuhej :) har inte skrivit sen i söndags pga att jag sovit hos milla :) ska berätta lite kort vad vi haft för oss (a)

söndag-
som jag skrev sist så skulle jag juuh teh mamas jobbarkompis i käka :) så vi va där o åt och sånt sen 20 i åtta drog jag från bromma hem till ekerö o träffade milla :)  vi gick runt lite på våran vackra ö ^^. sen så kände vi för att bada så vi drog hem till milla strax innan 11 o bada i hennes pool :) jag sov även där :)

måndag-
ja.. vi drog till stan runt 2 tiden o handlade lite lite på rean på gina ! rea tycker vi om :) men sen så drog vi hem till mej för att käka, milla o jag orkade inte göra nått eget käk så hamburgare (hemma gjorda) fick bli bra hemma hos mej :)
sen så drog vi ut och trallade runt lite, o hade kul :) sen så hade vi betsämmt oss för att bada runt 1 men vi va så sjukt trötta o jag somna nästan (a) men så ringe några av hennes kompis så då satt vi o snacka me dom till tyyp 1 halv 2 eller nått?

idag började me att mama ringer o väcker mej kl 9 för att jag ska vara vid vårdcentralen kl 10.. jätte kul att gå upp så tidigt, eller inte. e as trött, uschusch!

   (klicka för större bild)

Kommentarer

Postat av: emma

sv. tack! ja det är jag som har tagit bilderna :) har tagit de flesta bilder på min blogg, om inget annat nämns



rea är underbart! ^^

hoppas du har det bra

2009-08-01 @ 14:05:09
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback