skjuss av främlingar :O

2009-07-08 @ 12:42:53

igår blev det inget inlägg kom hem ganska sent och skulle käka då sen så blev jag så sjuukt trött.

men iaf jag träffade milla och så åkte vi till stenhamra för att träffa william och robin :) hade väldigt kul jag och milla skratta tyyp ganska mkt :P men så gick vi runt lite och sen så kom vi till ett bad så va vi där ett litet tag men så börja de regna då gick vi in i ett sånt där bås där man kan byta om och sen så tyyp regna det bara lite så då tänkte vi gå hem till robin men så när vi ahde gått tyyp bara några meter börja de spöööregna igen haha vi blev blöta :( så vi gick tillbaka till båset men sen när det sluta regna gick vi hem till robin :) haha där hade vi det lite mysigt (a) milla och jag tyyp höll på och skratta heeela tiden och så bah sa vi " nu blev de lite genat" och "åh gud" tyyp hela tiden haha kul va de iaf :)
 
sen så när vi hade missat en antal bussar hem så gick vi till bussen iaf men så kom aldrig bussen och vi va där liksom en timme så vi hade värkligen inte missat bussen men så va det en annan tjej som oxå väntade på bussen som typ blev hämtat av hennes pappa eller nått så då fick vi åka med dom till ekerö centrum :) snällt tycker jag även fast man inte ska åka med främlingar men hallååå hon va en trevlig tjej som oxå hade väntat på bussen och det var jag och milla så vi va inte själva liksom :) men så när jag kom hem så hade min mamma så klart damp eftersom jag skulle vart hemma vid 6 till maten men det blev halv 10 ist, ooups

 


Kommentarer

Postat av: Din älskling

Haha igår va ju fan fett kul^^ Busiga vi va (a) Haha, men trevligt att du skaffat blogg, det visste jag inte om (: <3

2009-07-08 @ 19:34:08
URL: http://liillamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback