skiit väder :(

2009-07-10 @ 13:41:32
orkar seriöst inte skriva nått inlägg om min dag idag, eftersom det är skiit väder så finns det juhhh inte heller så mkt att göra och min älsling jobbar :(
ska iaf till min moster idag och spela lite gh (gitarr hero) det blir skoj :) det får bli en liten lista här oxå:
1. Ditt hela namn? Josefin Mary Olsson
2. Vem var den sista du träffade? Milla älskling :) 
3. Hur lång är du? 167
4. Vilken film såg du nyligen? jadu.. det kommer jag inte ihåg
5. Vem ringde du senast? det vettefaan?
6. Hur löd ditt senaste sms ? nämen va trevligt^^
7. Vad ska du göra idag? åka teh moster och spela gh
8.  Vem älskar du mest i hela världen? det vet jag inte men älskar milla otroligt mkt, antagligen mest (a)
9. Vilken färg har du på ögonen? Gröna
10. vilken bil är din drömbil? en väldigt fin bil utan tak :)
12. När vaknade du idag? halv 12
13. Vilket djur är ditt favorit djur? kanske katt eller hund?
14. Vilken plats hemma gillar du mest? det e olika, bror juuhh på vad jag ska göra :)
15. Om du fick en önskan vad skulle de vara? kanske att sverige skulle vara ett mega varmt land? haha inte fan vet jag
16. Vad gör du idag? det frågan har jag redan svarat på? eller?
17. Varför har du en så dålig humor? det bara e så :)
18. vad är din hobby? mina söta människor :)
19. Har du varit full någon gång? haha nej men kanske lite berusad (a)
20. Hur är du som person?  underbar :* haha
21. Godis eller glass med choklad i? om det e varmt glass annars kanske inget :)
22. Om du vann en miljon vad skulle göra?  ååh jag skulle nog åka utomlans och shoppaa som tusan :)
23. Thaimat eller donken? thaimat kanske
24. när fyller du år?  18 mars
25. vilken mobil har du?  Sony ericsson
26. vem är din äldsta barndomsvän? kanske milla? :P
27. Vilka är dina tjejer? milla mest :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback