sämst fiiilm :O

2009-07-23 @ 22:04:45
hejhej bloggen :)
idag så har jag vart på ikea en liten sväng ^^ fick en ny kudde :D <3 mysigt (a). sen så har vi även vart förbi arlanda för att se vart vi ska kunna parkera när vi hämtar moster o hennes kille o min kusin :) mormor o morfar e juhh även med men dom blir hämtade av mammas bror^^ haha intresannt (stavning?) fakta verkligen ;P

men iaf sen så åkte vi hem en liten stund o städa sen så åkte vi hem till mormor där min syrra e kattvakt, vi åt mat. paj med tacokrydda o quorn :) faktist gott o så va de sallad till^^ haha.

vi kollade och på "låt den rätta komma in" aso seriöst finns de nån sämre film? :O skådisarna e inte så där jätte bra man tyyp hör dom inspelade replikerna o så liksom den e allmänt tråkigt? förstår mej inte på de folket som kan säga att den filmen e bra :O!

men nu ska jag gå ner o kolla på film vi låtat av grannen, kommer inte ihåg va den heter men de blir nog bra ^^
PussOkram<3
en liten egobild på mej (a) dock inte från idag.. från i tyyp söndags eller nått ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback