ont i halsen :(

2009-07-12 @ 16:45:53
shuuhej bloggen :)
igår så blev de inge tältning :( killarna svarade inte på sms fören tyyp kanske 4? och då hade milla och jag redan gett upp och bestämt annat. milla kom hem teh mej efter tyyp jobbet och så käkade vi lite men ingen av oss va hungriga^^ men sen så gick vi ut och hade de kul :) haha vi hittade Qalle på marken aso en skumbanan^^ orkar inte förklara.
 vi gick runt lite sen så gick vi till statoil och köpte RedBull :) göttgött.
aso vi hade faktist aaas kul :O haha som vanligt men ändå.
sen så vid 20 i elva rörde vi oss hem till mej och så sov milla här :) vi va typ helt döda när vi kom hem ^^ hah. men så idag när vi vakna så vaknade jag med halsont :( aso inte kul, faan aso. sommarlov och ont i halsen? menmen jag överlever^^
milla :)
här har vi Qalle :)
ReeedBull :) ReedBull :)

idag så har jag vart hos morfar i nacka (orminge) super kul verkligen, eller inte? va juhh liksom sjukt trött och så. men nu e jag hemma iaf :) ska tyyp bah ta de lungt ikväll tror jag :) bror på om det finns nån som vill hitta på nått eller inte.
PussochKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback