miiilla :)

2009-07-09 @ 17:27:20
heej kunnde inte blogga igår va me milla och så sov hon över här :)

dagen började med att mormor, morfar, moster och kusin kom :) och så hade dom med sig den där chokladen som bara säljs nu i sommar,d en va faktist helt okej trodde den skulle smaka skiit :)<3


sen på kvällen så träffade jag milla vi gick runt lite ute och sen så köpte vi burn, om nån smartskallde inte vet vad de  eså e de en energidricka haha. sen så gick vi hem till mig poppa popcorn spela kort , uno och vem där haha vi hade faktist väldigt kul :) sen så gick vi och la oss vid typ 2 eller nått för milla ville inte vända på sitt dygn för mkt eftersom hon igentligen jobbar men hon fick va ledig idag :)
 

sen så idag så blev jag väckt av att en tönt ringde mej -,- vet inte ens vem tönten e ? nått nr som jag inte känner igen.
vi käka frukost och sen så satte vi oss vid datan en stund sen bestämde vi oss för att vi måste göra nått så vi begav oss ut :)
vi åkte till ÖB haha fyffan vad roliga grejer dom har där aso ^^ dom har x-ray på flaska? haha :P och så hade dom nån as skumm energidryck som heter "green cow" liksom hallåå? det såg ut som en mjölk på tyyp burk x) och nördar som vi e i energidryck va vi juhh tvungna att köpa en sån^^ haah :) i looovee energiedryck <3
sen så begav vi oss hem. <33
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback