igååår :)

2009-07-19 @ 12:21:49
heejsan :)
igår så träffade jag milla här på ekerö vid kanske 8 eller nått? :S ungefär. vi gick runt lite och så började det regna tyyp jätte mkt så vi ställde oss under taket vid statoil och så höll vi på lite där :P märkte att jag hade fått ett skavsår oxå då så de blödde :P haha de såg faktist inte så trevligt ut, sen när de sluta regna så gick vi runt lite, och jag gick runt barfota :) miilla oxå för hennes skor blev tyyp as blöta o så^^ haha de va faktist jätte skönt vattnet va liiksom otroligt varmt :O
sen så skulle milla visa vart jimmy bodde fför jag e juhh liksom mej så jag visste inte (a) och när vi va där utanför hans hus bad vi han komma ut med ett plåster till mej :) o så gjorde han de, Tacktack :) sen så gick han runt med oss det va faktist ganska kul :P haha.

idag så ska jag kanske kolla på bio med milla bror på om det finns nått att se :)
PussoKram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback