göteborg näästa! :)

2009-07-13 @ 18:30:46
tjena :) idag har jag vart i barkaby och jackobsberg med mamma och pappa :) gick upp ungefär halv 12 och käka frukost sen så städade jag mitt rum så nu e det ganska fint :) fick ett par skor av mamma :) igentligen så behövde jag ett par sommarskor med behöver juhh skor teh hösten oxå och det var halva priset på dom så Tack mamma :)<3

när vi kom hem så satte vi oss på framsidan och tog det lungt.. grannarna kom och höll på lite ( dom  e tyyp 3 år ) sen så fick vi  nybakta bullar av dom oxå, dom va jätte goda :)

imorn bär det av till göteborg oxå! yaay. skönt att slippa stockholm ett tag :) vi kommer åka senare på dagen så hinner nog slänga in ett inlägg innan jag åker :) kommer hem på fredagen.
PussOkram<3

Kommentarer

Postat av: Rita

sv; såklart vi gör ! (Y)

2009-07-13 @ 21:03:57
URL: http://kountians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback