face stockholm

2009-07-06 @ 18:06:48
heeejsan :) igår så blev det inte den där skräckisen började kolla lite men den va ganska tråk så kolalde på twilight ist :) sjukt bra film tycker jag (a)
 
juste, jag har fått smink från face stockholm idag oxå :) dom låg där så fint i min brevlåda när jag kom hem :D<3
en mascara och en bluch.

idag har jag vart i vällingy med morsan och syrran. fick ett linne av morsan :) Tack.
 sen så när vi hade käkat lunch om min syrra hade gått in i en affär kom hon på att hon glömt sin mobil och busskort på men annan affär så vi sprang tillbaka men den fanns juhh så klart inte kvar där :P haha så vi gick teh kassan men dom hade inte fått nått så då pröva mamma ringa till telen och då vad det en utläning som svara :P
 haha hon sa att hon hade väntat på att nån skulle ringa och att hon inte hade några pengar så hon inte kunde ringa. haha men vi fick iaf tillbaks grejerna snällt tycker jag :) sen åkte vi hem och käkade och nu e jag sjuukt trött igen.

dagens outfit:
 gamla jeans från gina och ett axelbands löst linne från h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback