bio+ute kväll :)

2009-07-19 @ 23:25:32
tjeena bloggen :)
aso seriöst idah har jag haft tyyp as kul x) haha va på bio med sötaste milla :) sen så när vi skulle åka hem va jag tyyp  helt knäpp, va liksom trött o flummhumör :) hah jadu de va lite genant ibland :O
på tunnelbanan och bussen höll jag på ^^ även när vi kom av på ekerö, på tunnelbanan så bah börja jag skratta o slog i huvet i en sånt där gult handtag och så bah sen jag bah "o du, du uppför dej" aso till gula saken, hur normalt e de liksom? :O
 sen så gick vi teh statiol, de va lite genant orkar inte berätta alllt :P haha men så bah va de en i kön som sa en sak och jag bah "men jävla arab", och så stog det en tyyp kvinna framför mej som kollar på mej och då ser jag att det är en lärare som jobbar i skolan bredvid min, aso i tappen så jag bah faaan, ouups liksom :P och så skratta hon. haha ja de va lite vad som hände denna roliga kväll :) orkar faan inte berätta allt va cepe flumm iaf :P

kommer lägga in bilder sen från kvällen, får inte datan att reagera på att kamran är i kopplad så får inte över bilderna :(
ska försöka imorn orkar inte nu :)

men vi hööres imorn PussoKram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback