älskling hemma :)

2009-07-03 @ 21:25:18
heej idah kanske inlägget blir ganska långt men de har hänt så mkt idag ska försöka få det ganska kortfattat :P haha.
dagen började me att jag va tvungen att gå upp kl 9 för jag skulle teh frisören kvart i 11. efter det så åkte jag tillbaka till ekerö för att möta upp mamma och min moster, vi åkte till bromma och mötte upp mormor och morfar där vi oxå hämta min kusin på dagis. vi åkte till solna och fika. och därifrån åkte jag tillbaka till bromma sen för att möta upp milla och så åkte vi till vällingby, haha 2 st som hon känner, annie och erica, dom går i hennes konfa grupp va där så vi åkte med dom på tunnelbanan haha fyffaan vilken skön humor dom har:P kunde tyyp inte sluta skratta^^ haha sen när vi kom teh vällingy skilldes vi åt och då va jag och milla fortf på flummhumör, orkar inte förklara allt vi gjorde kommer bah ta så långt tid (a) sjukt kul va de iaf :D haade juhh inte träffat henne på 10 dagar <33 mina inköp idag var bara 2 tröjor^^

ska på millaf konfa imorn och kolla där dom har såna där as sexiga kläder  hah :)<3 PussochSnusk


det blå e från gina och det vita från h&m :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback