tjugiåttonde augusti

2009-08-28 @ 22:15:22
heejsan :) sitter här vid datan igen förskyld, har typ inget o göra men ska lägga mej i sängen snart o smsa me några söta människor :) o eftersom jag inte har nått för mej så gör jag en lista från millas blogg:) har typ gjort den förut men vafaan de va länge sen så^^
 
1. Ditt hela namn? Josefin Mary Olsson
2. Vem var den sista du träffade? ehm.. dom i klassen?^^
3. Hur lång är du? 167 cm :)
4. Vilken film såg du nyligen? män som hatar kvinnor
5. Vem ringde du senast? öhm.. min syster^^
6. Hur löd ditt senaste sms ? haha nä varför?^^
7. Vad ska du göra idag? smsa ^^ hiihii
8.  Vem älskar du mest i hela världen? jadu.. de måste nog vara camilla :D<3
9. Vilken färg har du på ögonen? green
10. Vilken bil är din drömbil? en sån som man kan fälla ner taket på typ ;P
12. När vaknade du idag? min väckarklocka väkte mej 7
13. Vilket djur är ditt favorit djur? nått mysiiigt :)
14. Vilken plats hemma gillar du mest? ehm... vet inte :P
15. Om du fick en önskan vad skulle de vara? de va en bra fråga du..
16. Vad gör du idag? senil? smsa juuh
17. Varför har du en så dålig humor? hm.. måste nog vara för att man blir som dom man umgås med^^ haha (a) nejdå
18. Vad är din hobby? eh.. va ute me kompisar o sånt :) 
19. Har du varit full någon gång? Nej (a) men berusad
20. Hur är du som person?  inte som alla andra:P
21. Godis eller glass med choklad i? Glas men om de e kallt godis^^ smart? jag vet^^
22. Om du vann en miljon vad skulle göra?  kläder, skor o resa :D 
23. Thaimat eller donken? Thaimat !
24. När fyller du år?  18 maars :D
25. Vilken mobil har du?  sony w660i
26. Vem är din äldsta barndomsvän? ehmm.. vet inte? 
27. Vilka är dina tjejer? jag håller mej till the one , camilla :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback