sommaren med göran :)

2009-08-01 @ 23:27:40
hejhej :) blev inget bloggande igår va hos min mammas moster på dagen och firade henne sen så åkte vi hem till emma :) min moster, vi åt mat o så   lekte jag med min 3åriga kusin :) sen så när hon skulle sova spelade vi wii, min familj emma o hennes kille, de va kul :) sen vid 12 åkte vi hem o kom hem vid tyyp 1 o dåe va jag tyyp as trött så gick o la mej :) haha<3

idag så åkte jag in till stan med milla o träffa adde o robin, har inte träffa adde på tyyp ett år han såg lite annorlunda ut o e meega lång :O haha :) o robin har jag bah träffat en gång i 2 min :) hihi, sen så vid halv sju stack jag o milla o kolla på bio, sommaren med göran :) haha tyypiskt min o millas humor aso, den va rolig :) sen åkte vi hem o gick runt lite på ekerö.

nu  e jag trött igen så ska kanske kolla på film eller nått, lägger in bilder från idag imorn. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback