imorn e min älskl. hemma! :)

2009-08-10 @ 18:33:51
tjaa blogg :)
idag har vart en slappdag, vart ensam hemma :) och eftersom milla kommer hem imorn tänkte jag att de skulle va skönt att bara va hemma ta de lungt o fixa lite små saker :) det jag gjort idag är :
- vaknade runt 10 för min syrra väckte mej.
- åt frukost o titta på tv
- tog en skön dusch men silverschampoo i håret :)
- skulle även gå till apoteket sen men mamma glömde lämna pengar till mej.
- låg på spikmattan en stund, sköönt.

skulle även städa på mitt rum oxå (a) men seriöst hur kul e de? så gör det antagligen senare ikväll eller imorn :)
 ska hitta på nått,senare ska jag nog lägga mej i sängen o lyssna på min finfina ipod o smsa :)
nu vi hörs senare :)<3 Puss

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback