freedag

2009-08-28 @ 16:19:00
heejsan :) idah så ahr vi bara övat lite på våran pjäs i skolan, o vi ska spela upp den på tisdag, haha säger bara lycka till aso.

igår så va vi ju på utö, tog tyyp mer än 2 timmar dit, liksom buss,tunnelbana o pendel till västerhaninge där man tog buss till båten som man skulle åka på i en halvtimme, o vi åkte från ekerö kl 7 så vi kom dit runt 10 tror jag? då skulle vi lyssna på en gubbe som babbla om hur deras vattenverk fungerar, de e as litet^^ o de tog en halvtimme så efter de gick vi till några klippor för att äta o då va klockar runt 11 kanske? sen så fick vi göra vad vi ville till kl halv 3 när båten hem gick. 

inga planer för ikväll, skulle kanske krökat med några fina människor men milla e sjuk så de går inte, o jag e förskyld o grymt trött så ska väll ta de lungt ikväll antar jag, kanske inte precis jätte kul på en fredag men men^^


klippan vi åt på, bara hav heela vägen till nått ställe långt härifrån som jag inte kommer ihåg va de heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback