förskyld!

2009-08-28 @ 19:43:47
hejsan, händer inte så mkt ikväll eftersom jag e förskyld o e ännu tröttare nu, ska typ bah kolla på film i ta de lungt ikväll o sen om milla o jag mår bättre imorn så har jag bestämt för mej själv just nu att vi ska göra nått :O så milla va frisk då! iaf tillräkligt frisk för att va med mej :) miihi!

o måste bah säga att jag e så sjukt trött på vissa folk nu, aso dom börja för ett år sen i säga massa saker till mej o min kompis.. liksom hur moget e de? ne precis inte moget alls. men nu säger dom inte så mkt längre de e bara ibland dom kan hålla på. inte för att vi bryr oss eller lyssnar på va dom säger men de e så omoget o blir ganska tröttsamt efter ett tag. säger bara väx upp! dom vet vilka dom e o hoppas dom kan växa upp o inse hur otroligt omogna dom  e.

aja vi hörs senare :) Puuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback