fjärdeaugusti

2009-08-04 @ 17:21:00
heejsan bloggen :) jahapp då har milla stuckit till mallis nu då, hon e antagligen redan där om inte hennes plans virrar runt i luften ^^ (sämst humor jag vet), igår så åkte jag o milla en kortis till solna centrum vid ungefär 3 sen så åkte vi hem till henne för jag skulle hämta min locktång som vart där sen skolavlutningen :) jag fick även med hennes hårddisk hem med musik, bilder och filmer :) najsnajs. sen så vid 8 gick jag hem till milla igen för att lämna tillbaka disken, vi gick runt lite på ekerö snacka o lyssna på musik innan hon skulle hem för att sedan åka till mallorca :) det va trevligt.

när jag kom hem så kollade jag på filmen "säg att du älskar mig" som jag sätt en gång tidigare i skolan, den e faktist ganska bra men hemsk :(.

idag så har jag vart barnvakt åt kusin :) vi va vid en lekpark någonstans i bromma :) dom hade en plaskdamm där oxå de var jätte mysigt :) sola lite på brännan kunne man göra samtidigt (a). sen så kom hennes mamma med mat, jätte gott eftersom jag va så hungrig :) så runt 2 kanske? gick vi hem till mormor och tog de lungt. eller aa lungt o lungt min kusin nötte sönder mig^^ så man kan väll säga att jag e ganska trött nu (a)

orkar inte göra nått ikväll vill bah va hemma o ta de lungt, kolla på film o sånt :) men kan inte skriva mer nu ska träna med pappa :) trevligt aso. slänger in lite bilder oxå :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback