falsk precis som alla andra.

2009-08-07 @ 21:26:10
heejsan blogg, har precis druckit en kopp kaffe, såå sjukt gott va tyyp evigheter sen jag drack kaffe? :O
nu sitter jag här o tar det lungt :) kollar på high school musical 3 (a)

smsade med patrik för ett tag sen oxå. o han säger att han e full. han e faan som alla andra :S han har sagt att han inte dricker eller nånting. varför e de just sånt alla ska ljuga för mej om? aso fyfaan! varför inte bara säga att man dricker?! palla ljuga om det. hatar falska personer! Patrik va liksom en av mina bästa komisar, fyfaan på dej patrik! hoppas verkligen att du läser det här.
liksom sluta ljug bitchees!! det löser inte precis nått.

aja orka lyssna på mitt gnäll? ska kolla vidare på filmen nu :) ha de gött ciaoo <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback