en liten lista :)

2009-08-09 @ 19:47:36
heejsan, har precis komit hem från en middag ute med familjen plus våran granne/pappas kompis^^  hade sjuuukt ont i magen (a) så slängde i mej 2 alvedon sen blev de bra :)

nu orkar jag inte göra så mkt så gör den här listan som milla oxå gjort :) saknar dej gmn! men bara 2 dagar kvar, guud vad jag läntar! <3

SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel?: yees i am
2. Är du lycklig?: aa :)
3. Är du uttråkad?: eftersom jag gör den här  så jaa? :P
4. Är du ledsen?: neje :)
5. Är du italienare?: neje :O
6. Är du cooling?: aa coolast ^^

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: japp de gör jag :)
2. Har du någon gång blivit sårad?: ojaa.
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?: haha klart jag har :)
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för henne/honom?: aa ..
5. Har du strulat med någon under de två senaste veckorna?: hehe ja de har jag :)
6. Gillar du någon just nu?: ja många :) men bara som vänner

SENASTE
1. Telefonsamtalet du fick?: jag vet inte? inte mobilen på mej :O
2. Personerna/Personen du var med?: haha om familjen, annars så va de J o E :P
3. Roligaste grejen som hänt?: vet inte :P
4. Personen du smsade?: eh.. jesper^^
5. Du kramade?: jag har kramat många men den jag kramade sist va jesper tror jag :O haha.

Kommentarer

Postat av: C

Saknar dig med gummz ! Längtar, är hemma om mindre än 2 dygn nu ! :D <3

2009-08-09 @ 21:10:31
URL: http://liillamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback