brunare :)

2009-08-05 @ 22:50:31
tjena :) dagen började med att mamma väcker mej vid 10-tiden o säger att moster o kusin e på väg ut, verkligen jätte kul.. inte. så jag gick upp o käka frukost och klädde på mej, det fick bli en svart kjol och blått linne :)

sen när dom hade kommit åt vi lite och sen begav vi oss till närlunda badet :) de va mysiigt.
efter vi vart där o badat och solat ganska länge så går vi till centrum o äter glass o handlar mat :) vi skulle äta lasagne så jag gick morötter, zukini (stavning?) och champinjoner i min :) de va faktist riktigt gott tycker jag :)

sen så när vi kom hem såg jag att jag fått en tydligare bikinibränna verkligen as sexigt^^
senare på kvällen så träffa jag 2 fillurer, dom kom o hämta mig på moppen, vilket va trevligt eftersom jag inte vet vart han vi skulle till bor? :P o sen körde dom mej hem oxå :) snällt^^

nu ska jag lägga mig i sängen tror jag e sjuukt trött (a)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback