andraaugusti

2009-08-02 @ 21:49:10

hej :) idag har det bara varit en slappdag för min del :) ganska skönt faktist. vaknade runt 12 tiden gick ner o käka frukost o sen gick jag ut o satte mej i den sköna solen som äntligen velat visa sej nu igen :) med värme desutom, de va skönt :) sen så gick jag ner till kanalen med mamma, pappa o hans kompis (även våran granne :P) och åt glass :)

senare så åkte vi till coop o handla lite mat o sånt :) och så va det även jag som lagade maten idag så duktig som jag e (a) fetaostlax med potatis, och även lite grönsaker :) stolt över mej själv eftersom jag tyyp aldrig äter fisk, inget jag älskar precis men man får väll lära sig ^^ hiih. de va faktist gott :)

nu sitter jag här o funderar på att ta en skön dusch (a) e trött så orkar tyyp inte göra nått annat o hittar ingen bra film att kolla på ^^ ciao lovers! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback